Friday, 1 November 2013

October Favourites

Hello beautiful galz !!!

Another month gone by and I m gonna show you my second month favz ...You could check out September favourites from my older  posts...I'm gonna let the pics do the talking ...here we go.....

Favourite Beauty Products:-

*  Vineyard peach shower gel and body lotion






Nivea lip butter





Review for both the products done in my prior posts



Favourite Movies :-

*Besharam
 
 
 
*Escape


I dint watch BOSS yet :(  so let me know how the movie is


Sweet tooth craving:-


I got this dark chocolate from GOURMET ..I love the combo of dark chocolate and cranberry bits



Favourite songs:-

Hindi

*Party all night -Boss

*AAAAAAAAALLLL THE SONGS FROM BESHARAM




English

*Lorde-Royals

*Wrecking Ball

*Wake me up-Avicii

*Take me to the other side- Jason Derulo




Favourite Quote:-





That's it guys...HOPE you enjoyed my post and lemme know your Favourites this month..... Love you all 







.




 




34 comments:

  1. Most of it are on my wishlist for long.. I liked ur list of fav . :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. He he he m still tellin u nivea lip butter is so fab ...U 've gotta get it ...n thnx tat u like ma list of fav :*

      Delete
  2. Love the stuff you have picked out, Really want to try the shower gel :D
    xoxo <3

    www.littlemisssinner.com
    www.youtube.com/MsShanayaSinner

    ReplyDelete
  3. Thnkew Shanaya...The shower gel smells all peach n sexy :) do try

    ReplyDelete
  4. Wow loved your favourites ! great post dear
    Kisses

    ReplyDelete
  5. great post...loved ur favourites...even i like the song party all night...

    my recent one :http://www.indianbeautyforever.com/2013/11/the-liebster-award.html?spref=fb

    ReplyDelete
  6. aww i liked ur favs :) <3 Nice post

    ReplyDelete
  7. Liked your list of favourites, I too like the song party all night, its energetic and full of excitement.

    ReplyDelete
  8. Monthly favs is a nice topic. Maybe I should do one..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup do start ..I would love to see your monthly favs too

      Delete
  9. I truly enjoyed this monthly favorite post :) really nice :)

    ReplyDelete
  10. Lovely haul! I have the peach body lotion and love it immensely!!!! :)

    ReplyDelete
  11. Loved the Post!
    I wanna give those Nivea Lip Butters a try & definitely wanna see the movie Besharam... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup do try tat lip butter ...I am dying to hear reviews bout raspberry lip butter...few ppl dint lik Besharam movie ...I likd it coz it made me laugh non stop n it has sum amazing songs...

      Delete
  12. Nice post! Love to watch besharam, good movie..

    ReplyDelete
  13. Beautifully written post, thank you for sharing! I just became your newest follower :) Hope you can check out my blog and follow back if you want. Lemme know if you want to connect on Facebook and Twitter, I'll follow you back there as well! XOXO

    PS. I'm also doing an Urban Decay Vice 2 palette giveaway if you're interested!

    SIXTH TRACTATE BLOG
    VICE 2 GIVEAWAY
    INSTAGRAM @heartofplastic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thnx fo yo compliment ....I will check out your blog right now ....

      Delete
  14. Even I am addicted to Vineyard Peach Lotion and Wake me up-Avicii :)) Nice post dear :)

    ReplyDelete
  15. Nice! I really want to try Nivea lip butter now! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Try em....This winter season I am using the lip butter so much

      Delete
  16. Lovely haul me too bought Nivea lip butter
    following you dear <3
    www.indianbeautyzone.com

    ReplyDelete
  17. Thnx Radha..Hi 5 for the lip butter...I love it

    ReplyDelete